söndag 12 maj 2013

Dop igen

Här hinns inte med så mycket pysslande just nu för vi har haft fullt upp med att fixa i huset. Vi har renoverat vardagsrummet och det tog sin lilla tid. Det ena medförde det andra så det blev mer att göra i ordning än vi trott, men så är det väl alltid. Nu är det i alla fall rivet en bit vägg, målat och nylagt golv, härligt!
 Jag har åtminstone hunnit med att måla en ny stol till lilla Mollys dop som vi var på för ett par veckor sedan. Vi fick även den stora äran att bli gudföräldrar, himla roligt! =)



Jag har gjort några kort med, men de har inte blivit inlagda från kameran än så de får vänta lite. ;)
Idag har dagen bestått i att klippa och toppdressa hela gräsmattan, och byta diskmaskin eftersom den gamla gick sönder häromdagen. Puh, inte är man sysslolös i alla fall! ;) 

Mitt uppe i allt håller jag på att göra en blogg till min mamma med, för hon vill börja blogga! =) Återkommer med adressen till den när jag fått lite mer ordning på den. 

Ha det gott i vårsolen! 

1 kommentar:

  1. vilken söt stol...! Låter som att ni har fullt upp, härligt!

    SvaraRadera