måndag 24 oktober 2011

Fint fat

Igår när vi var ute på en shoppingrunda sprang jag på ett så fint tvåvåningsfat som jag bara var tvungen att ha!
 Gillar prydnadssaker som ser lite gamla och slitna ut, och det gjorde det här fatet.
 Tänkte att jag ska ha det stående på vår stora skänk, och lägga något dekorativt i det, nu ska jag bara klura ut vad jag ska lägga där i!
 Någon som har en bra idé?! ;)


Är lite dålig på att uppdatera här för tillfället men det är bara för att jag inte har så mycket pysseltid just nu. Men snart kommer jag nog igång med lite mer igen!
Ska göra julkort tillsammans med svärmor och svägerskan om ett par veckor i alla fall!
Jag sitter även och spånar för fullt på hur jag ska duka och dekorera här hemma till jul. Vi ska nämligen vara här hemma på julafton för första gången, ska bli roligt! Är det någon som vet nån bra sida med tips på juldukning, dekorationer att göra m.m?

3 kommentarer:

  1. Jag håller med dig: Fint fat, det är verkligen så läckert :-)!!!

    Kram
    Anngert

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Var ju tvungen att kika in hos dig också :-)
    Fatet är ju helt ljuvligt...beroende på vart det ska stå så kanske....frukt....små krukor med olika söta blommor....vackra stenar...höstfina pumpor och färgglada löv,Ohhh tror jag måste hitta ett fint fat att piffa till jag med ;-)

    ha en underbar kväll
    Kram//Anja

    http://vitamoblerochbarnbus.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  3. Roligt att du kikade in hos mig med!
    Ja jag fastnade verkligen för fatet direkt när jag såg det! Det är faktiskt köpt på Hornbach! ;) Man kan verkligen fynda på alla möjliga ställen! =)
    Pumpor var jag också inne på att dekorera med på fatet. Och sen så småningom lägga dit lite juligare dekorationer när det börjar närma sig den tiden. =)
    O ja, visst är det roligt med pyssel! =) Lade till din blogg i bloggar jag följer förresten, hoppas det är okej. =)

    SvaraRadera