söndag 20 november 2011

Tallrikar

Har varit väldigt dålig på att uppdatera sista tiden, dels för att jag inte haft tid och ork, och dels för att det mesta pysslet jag gör just nu är julkort och julklappar, och det kan jag ju inte lägga ut här riktigt än. ;)

 Men jag lägger in en bild på en av mina fina Gerbera-tallrikar! Fick dem äntligen häromveckan efter att ha väntat i nästan två månader på leverans.
 Men bättre sent än aldrig! Tyvärr gör inte bilden dem rättvisa riktigt, men det var den bästa jag lyckades få på dem.

  
    Nästa helg är det dags för julpyntning här hemma, och lussebullsbak! Längtar lite nu! =)
 Men jag har inte riktigt kommit i nån julstämning än, känns inte som det är dags redan, men det kommer väl när man väl börjar pynta! =)

 Jag har fått för mig att jag vill bygga ett barnkök till lillan, så jag funderar för fullt på hur jag ska kunna göra - det får kanske bli nästa projekt här hemma!
 Hon har ett kök, men det är i plast och inte så stadigt, och så har jag ju varit inne på www.styleroom.se och sett så mycket fina små kök folk har gjort så man blir ju så inspirerad! =)



1 kommentar:

  1. Jag ser fram emot att få äta en god julmiddag på en sådan fin tallrik. :-)


    /Säger en av dina julaftonsgäster.:-)

    SvaraRadera