söndag 6 november 2011

En riktig pysselhelg

Den här helgen har verkligen gått i pysslandets tecken!
Igår kom svärmor och svägerskan hit och vi satt och gjorde julkort hela dagen. =)

Här tillverkas det julkort!


Jag och svärmor fortsatte göra lite kort även idag, och sedan åkte vi hem till henne och fortsatte att sy på Alicias klänning, så den blev faktiskt färdig idag!
 Har fått en hel del hjälp av svärmor, men har gjort mycket på den själv med, så jag känner mig riktigt nöjd! 
 Tack för hjälpen svärmor! ;)


 Alicia är också nöjd med sin nya klänning!


Julkorten lägger jag upp bild på senare, vill ju inte avslöja dem för mottagarna än! ;) 

3 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Kul att du tittade in på min blogg och skrev en fin kommentar.
    Klänningen blev jättefin, ser väldigt proffsig ut ;)
    Ska bli spännande å se hur du har gjort julkorten! Får nog kika in här fler gånger.
    H/Malin

    SvaraRadera
  2. Klänningen blev ju jättefin!

    Kram från bror =)

    SvaraRadera
  3. Åhh vilken fin klänning till en söt liten prinsessa :-)

    Kram//Anja

    SvaraRadera