onsdag 30 november 2011

Julkalender

Imorgon är det ju dags att öppna första luckan i julkalendern, och den här fina kalendern har min mamma gjort till Alicia!

I de små paketen som hänger under granen finns dekorationer att pynta granen med - också saker som mamma gjort.
 O det som är bra är att man efter jul kan stoppa tillbaka dekorationerna i paketen och använda kalendern nästa år igen! 
 Alicia kastade sig över den när den kom med posten i förra veckan, hon ville öppna paket direkt! =)

 Annars har jag inte så mycket nytt pyssel att bjuda på just nu. Idag testade jag faktiskt att göra en skål av en virkad duk, men vet inte ännu hur resultatet blir, den håller på att torka än så länge. 
 Men tänkte att det kunde vara kul med en liten virkad skål till jul. Hittade beskrivningen här:


 Till helgen ska jag och lillan hem till en gammal arbetskamrat och julpyssla, så efter det kanske jag får nåt mer spännande att dela med mig av! =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar