onsdag 14 december 2011

Nytt pyssel

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera sista tiden, men man har ju rätt mycket för sig så här inför julen.
Nu tar jag mig i alla fall lite tid att lägga in lite nytt. =)

Jag testade en dag att göra en virkad skål, och så här blev resultatet. Tycker den är lite söt nu till jul - att kanske lägga nötter eller något annat julgodis i. =)



Jag har målat några vinglas också med snöfärg. Tyvärr syns det inte så bra på bild hur de egentligen ser ut. Det är 3D-effekt på färgen, och jag har även strött lite glitter på innan den torkade, så det ser ut som gnistrande snö! Ska nog sätta nåt litet mer på, nåt band eller någon sten eller så, men det återstår att se vad det blir. =)


Jag var hemma med lillan i förra veckan för hon hade ögoninflammation, och då hann vi med lite pyssel. Bl a så gjorde vi ett pepparkakshus, som inte fick stå länge.. Dagen efter att i gjort det var det helt kraschat när vi kom hem. Mycket märkligt, vet inte vad som hänt riktigt. Men det fick stå och vara fint under en kväll i alla fall! ;) 


Så där ja, nu hade jag inte mer att bjuda på just idag. I helgen ska här göras julgodis, får se om jag hinner med en liten uppdatering då med! =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar