söndag 19 februari 2012

Litet skåp

Idag tog vi en tur ut till Panduros lagerbutik, och där hittade jag ett så fint litet skåp som jag var tvungen att köpa!
 Nu håller jag på och planerar och funderar över hur jag ska fixa till det. Det är just nu i helt obehandlat trä, så jag tänkte måla det, eller klä in det med något fint papper eller nåt sånt. =)
 Vet inte riktigt vad jag ska ha i skåpet heller, men jag visste när jag stod och tittade på det att jag skulle ångra mig om jag inte köpte det!


Vi hittade även en liten söt verktygslåda med små verktyg i trä som lillan så gärna ville ha, så den slog vi också till på. De var också helt obehandlade så vi har börjat måla dem nu i eftermiddag. Hon önskar att de ska se ut som Händige Mannys verktyg! =) (Det är ett av hennes favoritprogram på TV).



2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilket fint skåp & vilka gulliga verktyg. Måste få se när ni har fixat till dom =)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så fint skåp och verktygslåda du inhandlat.
    Spännande att se resultatet när de är färdigfixade.
    / Svärmor

    SvaraRadera