lördag 11 februari 2012

Nu så..

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och gjort färdigt de där tidningshållarna som jag skulle klä in med tapet! =)
 Tog sin lilla tid, men nu känns det som att jag börjar känna för lite pyssel igen - hoppas det håller i sig!

Då vi har lila detaljer i sovrummet tänkte jag att det passade bra med en lila tapet på tidningshållarna. =) 

Jag har också gjort en tavla av en av mina layouter jag scrappat för ett tag sen. Har de flesta bilderna i ett album men tänkte att det kunde vara roligt att ha någon framme. 
 

 Någon som vet något bra ställe att köpa roliga gipsformar förresten?! Jag har lite gips som jag tänkt att jag och lillan skulle pyssla med, men hittar inga kul formar. Har tittat på Panduro Hobby men de hade inte så mycket tyvärr. 


3 kommentarer:

  1. Jättefint kort! =)

    Kram Magnus

    SvaraRadera
  2. Hej

    Fin lila tapet. Vet du vem som tillverkar den ?

    /Leif

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Den lila tapeten har jag faktiskt köpt på rusta. =)

      Radera