söndag 26 februari 2012

Verktyg

Jag köpte ju en liten verktygslåda med verktyg till Alicia häromveckan. Hon ville ju att vi skulle måla dem som Händige Mannys verktyg, så nu har hon och jag tillsammans gjort vårt bästa för att få dem att likna dem. 
 Alicia är helnöjd med dem i alla fall! =)



 Jag var sugen på att förnya lite i köket och så hittade jag så fina hissgardiner på www.textilonnet.se, så dem var jag tvungen att beställa. Nu i veckan har de kommit och jag har fått upp dem på plats! Tyvärr fick jag ingen riktigt bra bild på dem, men den här får duga. 


 Fast nu när jag fick upp gardinerna blev jag sugen på nya krukor med, får se vad det blir, om jag hittar några fina att köpa, eller så målar jag några själv.  
 Ska till Ullared om ett par veckor, kanske hittar nåt skoj där! =) 

 

3 kommentarer:

  1. Hejsan hej!

    Dom där verktygen blev ju super gulliga!!!
    Det gjorde ni riktigt bra :-)

    Ha en härlig kväll
    Kram//Anja

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Dom blev ju jättefina =)
    Förstår om hon blev nöjd!

    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Supersöta små verktyg och läckra gardiner!

    Kram
    Anngert

    SvaraRadera