torsdag 16 augusti 2012

Dockskåpsuppdatering

Den här senaste veckan har jag ägnat många timmar åt pyssel - härligt! =) Det är min sista semestervecka så det gäller att passa på medan man har gott om tid! ;)
 Bland annat så har jag och en god vän suttit och renoverat våra dockskåp. Hon har ett likadant som jag som hon också ska fixa. Det blir ju lite roligare att sitta tillsammans!
 Jag har hittills hunnit måla dockskåpet rosa efter lillans önskemål. Har även slipat och målat alla dörrar och fönster vita, och så har jag klätt in taket med svart kontaktplast.




Det första rummet är också tapetserat nu! Jag hade tänkt mig att det ska vara föräldrasovrummet. Sen vet man ju aldrig om lillan har andra planer. ;) 
Jag har även lagt in kontaktplast som ser ut som trä på golvet i det första rummet. Har ingen bild på det än, så det får jag visa lite senare. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar